Kosár
A kosár üres. kosár megtekintése

Paul "Coach" Wade - Fegyencedzés 2.

Nagyobb kép Paul "Coach" Wade - Fegyencedzés 2.

amit vásárlóink mondtak a termékről

 

Értékeld elsőként!

Cikkszám: 215258

  • Jaffa Kiadó, 2012 | 330 oldal | ISBN: 9786155235061

 

részletes leírás

Mennyiség: db

3.290 Ft
  • SZUPER HETES

    Igényelj Cetelem hitelkártyát és azonnal 7% kedvezménnyel vásárolhatsz szaküzleteinkben! Az ajánlat más kedvezménnyel összevonható.

    3.060 Ft-ért elvihető!

    További információ

    Raktáron

    • Személyes átvétel szaküzletünkben

      Azonnal foglalható és 12 munkanap múlva átvehető bármelyik szaküzletünkben. Hol van raktáron?

    • Ingyenes személyes átvétel az országszerte több, mint 60 FOXPOST csomagautomata egyikén.

      Azonnal foglalható és a hétköznap 12:00 óráig beérkezett rendelések akár már aznap átvehetők. Tekintsd meg a FOXPOST csomagautomaták listáját!

    • Ingyenes személyes átvétel az ország több, mint 700 Pick Pack Pont egyikén

      Azonnal foglalható és átvehető akár 12 munkanapon belül. Tekintsd meg a Pick Pack Pontok listáját!

    • Ingyenes személyes átvétel az országszerte több, mint 80 WEBOX csomagautomata egyikén.

      Azonnal foglalható és átvehető akár 12 munkanapon belül Tekintsd meg a Webox pontok listáját!

    • Ingyenes házhoz szállítással az ország bármely településére

      Azonnal foglalható és akár 12 munkanapon belül ingyen kiszállítjuk otthonodba!!

    Nézd meg mások milyen hasonló terméket vásároltak:

    részletes leírás

    A Fegyencedzés első kötetének megjelenése óta az olvasók számtalan olyan kérdést tettek fel Paul Wade-nek, amelyek az első kötetben ismertetett alapokon messze túlmutatnak. A Fegyencedzés 2. a következő, valamint hozzájuk hasonló kérdésekre ad választ: • Mi a helyzet a végtagokkal? A nyakkal, az alkarral, a vádlival? • Hogyan érdemes dolgozni a test oldalán lévő izmokkal? • Hogyan erősíthetjük ízületeinket? A Fegyencedzés teljes egészében az erő alaprendszeréről szólt: a Mesterhatos mozdulatai, fokozatai, kiegészítve a gyakorlatok különböző, hasznos variációival. A második kötetben a magasabb szintű erőgyakorlatokat gyűjtötte össze a szerző. A rendszer haladó szintű gyakorlatainak nem az a célja, hogy a Mesterhatos helyébe lépjenek, hanem inkább abból nőnek ki. A valódi, egész testre kiterjedő fejlődés a Fegyencedzésből megtanult – egész testet megdolgoztató – alapgyakorlatok következetes, fegyelmezett és progresszív gyakorlásával érhető Ebben a könyvben bárki egy életre elegendő hasznos edzésprogramot talál! Az edzésmódszereken kívül azonban rengeteg tényezőtől függ az, hogy valakiből rendkívüli sportoló válik-e. A kötetben olvashatunk még: • a börtönbeli étrendről, • a napirend jelentőségéről az életben („a berregő szerint élni”), • a minőségi alvás és pihenés fontosságáról, • a mentális kontrollról (megküzdés a démonokkal), • a „straight edge” („tiszta élet”) előnyeiről sportolók esetében, • a gyógyulási képességekről (minimális orvosi/egészségügyi segítséggel). „Paul Wade könyve, a Fegyencedzés 2. briliáns ötleteket ad a test oldalsó izmainak felerősítéséhez. Kőkemény!” – Pavel Tsatsouline, a The Naked Warrior (A meztelen harcos) című kötet szerzője „A Fegyencedzés 2. alapelve a „látványos eredmény – kevés eszközzel”. A dobóatléták vagy a küzdősportot űzők egyedülálló és meglepő technikákat találhatnak a ferde hasizmok, valamint a törzs többi oldalsó izmának erősítéséhez Az oldalsó lánc edzése – Tartsd ki a zászlót! című fejezetben. Wade megközelítése jócskán felülmúlja a törzshajlításon és a bőröndemelgetésen alapuló gyakorlatokat, és ez a fejezet olyannyira úttörő jellegű, hogy valóban megéri rászánnunk az időt, és követnünk a szerző tanácsait. – Dan John, a Don’t Let Go című könyv szerzője és az Easy Strength című kötet társszerzője „A könyvek közül, amelyeket eddig olvastam, a Fegyencedzés gyakorolta rám az egyik legnagyobb hatást. A Fegyencedzés 2. sokkal magasabb szintre emelte az edzésemet, valamint a testsúllyal történő erősítés hatékonyságához való hozzáállásomat – onnantól kezdve, hogy a legkisebb izmokat is maximálisan, testsúllyal végzett gyakorlatokkal kell fejleszteni, egészen odáig, hogy ugyanez a módszer a több mint 22 éven át űzött agresszív emeléstől felhalmozódott sérülések gyógyítására is alkalmas… A Fegyencedzés 2. kétségkívül lehengerel, ösztönöz, és ugyanakkor megtanít arra, hogy a testsúllyal végzett edzésedet teljesen új, magasabb szintre emeld.” – Zach Even-Esh, Underground Strength-edző

    amit vásárlóink mondtak a termékről

    Ez a név fog megjelenni a hozzászólásnál (kötelező)

    Pl.: Könnyű használat, jó ár

    Pl.: Könnyen karcolódik, lassú menü

    Min. 6 karakter
    Az elküldött értékelés néhány percen belül jelenik meg az oldalon.

    • Kötelező megadni a nevet, ami legalább 2 karakter hosszú kell legyen!
    • Az értékelés szövege legalább 6 karakter kell legyen!

    Fórumszabályzat, moderálási elveink


    Összehasonlítás: 0 db termék
    Összeset törli
    Kijelöltek összehasonlítása
    Legfeljebb 4 termék összehasonlítására van lehetőség.
    Összehasonlításhoz jelöljön ki legalább két terméket!
    A kiválasztott termék nem hasonlítható össze az összehasonlító listán található többi termékkel. Kívánja a listát törölni?

    Kérjük, várj!